zondag 6 mei 2012

The flowerbag ...

Vandaag de zelf ontworpen flowerbag afgewerkt ...



Ik wou een grote handige tas om veel spulletjes in op te bergen en dan mee te nemen op uitstap.
Ik baseerde mij op verschillende modellen, technieken en ideeën en maakte er een compilatie van.
Bijvoorbeeld heb ik gewerkt met deze stevige bodem,
supergemakkelijk en 't verwerkt ook nog een beetje oude stofresten.
De twee bloemetjesstoffen kocht ik op het stoffenspektakel, het bolletjesstofje kocht ik hier.


5 opmerkingen:

  1. Fleurig!! En nu veel op uitstap ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel tof geworden, leuke combinaties heb je ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de bolletjesstof er echt goed bij passen, ook al is het geen voor de hand liggende combinatie. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas. Bedankt ook voor de tut. Als ik eens ooit tijd heb......

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!